Ми чудово їздимо і дотримуємося швидкісного режиму! Ну, можливо, інколи незначно перевищуємо швидкість, але повністю контролюємо ситуацію!
Одним із нових напрямків роботи Міністерства інфраструктури у 2017 році стала Безпека руху.
Тисячі українців гинуло на автошляхах щороку, але будь-які якісні зміни обмежувалися ритуальними плачами Ярославни, коли кількість смертей внаслідок якоїсь ДТП ставала занадто резонансною.
Ми розробили Програму спеціальних заходів, які спрямовані на скорочення смертності мінімум вдвічі впродовж 2018-20 рр і впровадження Vision Zero у п’ятирічній перспективі. Це і острівці безпеки, і кола, і освітлені пішохідні переходи, і «лежачі поліцейські», і обмеження швидкості до 50 км/год в населених пунктах, і багато іншого... спершу в місцях найбільшої концентрації ДТП і далі по всій країні.
Програма вже працює і ось перші приклади, що дає ефект.
Невідомо, скільки життів кожен з цих водіїв міг забрати з собою, якби увірвався на такій швидкості в місто. А, так і він цілий, і наука на все життя: правил треба дотримуватися, з колом чи острівцем домовитися не вдасться!
А пригальмував би одразу - взагалі б не ставав прикладом для інших.
Дякую Славоміру Новаку, Ігорю Діденку, Арсену Авакову та Володимиру Гройсману за наполегливе втілення політики збереження життя!
" - на своїй сторінці в Facebook написав міністр інфраструктури Володимир Омелян